Moet er een offerte worden aangevraagd?

Kleinere producten kunnen worden gekocht zonder een offerte aan te vragen en kunnen direct worden aangeschaft in onze webshop. Voor grotere producten, zoals draagbare verlichting of een windzakassemblage, moet echter een offerte worden aangevraagd.

Gelieve hier uw offerte aan te vragen of stuur ons een e-mail met uw verzoek naar info@hollandaviation.com.

Wat is de levertijd?

De levertijd varieert afhankelijk van het product. Artikelen die beschikbaar zijn in onze voorraad worden doorgaans binnen één werkdag verzonden vanuit ons magazijn. Als het product echter niet op voorraad is, wordt de levertijd langer. Bij het aanvragen van een offerte verstrekken wij altijd een geschatte levertijd.

Is het mogelijk om bestellingen die al zijn geplaatst te wijzigen?

De mogelijkheid om wijzigingen aan te brengen, hangt af van de specifieke items die zijn besteld en het tijdstip van de bestelling. Voor hulp bij het wijzigen van bestellingen of als u vragen heeft, neem dan contact met ons op via e-mail op info@hollandaviation.com of door te bellen naar +31 (0) 113 613 467.

Is het mogelijk om een privébestelling te plaatsen?

Ja, dat is mogelijk. U kunt zowel als bedrijf als private klant een product bij ons kopen. Of u een offerte moet aanvragen of direct een bestelling kunt plaatsen via de webshop hangt af van het type product.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten voor kleine producten variëren afhankelijk van het land. Prijzen zijn hier te vinden.

Voor grotere of zwaardere producten, die een offerte vereisen, kunnen de verzendkosten aanzienlijk variëren.

Betaling mislukt of geweigerd

Voor hulp kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info@hollandaviation.com of door te bellen naar +31 (0) 113 613 467.

Mijn product is niet goed geleverd of gebroken

Als het product beschadigd aankomt of niet correct is geleverd, meld dit dan binnen 5 dagen via info@hollandaviation.com. Stuur het artikel terug in de originele verpakking met het ingevulde retourformulier bijgevoegd.

 

Is het product na een paar weken kapot gegaan?

Als u het product zoals bedoeld hebt gebruikt en het is defect geraakt, stuur dan een e-mail naar info@hollandaviation.com zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen.

 

Is het mogelijk om mijn artikel te retourneren?

Retourzendingen kunnen worden geïnitieerd binnen 30 dagen na levering.

U vindt alle instructies voor het retourneren van een artikel HIER.

Na ontvangst en inspectie van uw retour sturen wij u een e-mail ter bevestiging van de ontvangst van uw items, samen met informatie over hun garantiestatus.

 

Hoe kan ik een product-retour initiëren?

Retourzendingen worden geaccepteerd binnen 30 dagen na levering. Voordat u doorgaat met de retourzending, vraag een RMA-nummer aan bij Holland Aviation.

Bij het inpakken van de retourzending, zorg ervoor dat het retourformulier en het product (in de originele verpakking) veilig zijn verpakt om schade tijdens het transport te voorkomen.

Verzend het pakket naar: Holland Aviation BV Danielsweg 40 4451HW Heinkenszand, Nederland

Voor eventuele vragen kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info@hollandaviation.com of bellen naar: +31 (0) 113 613 467.

Na ontvangst en inspectie van uw retour sturen wij u een e-mail ter bevestiging van de ontvangst van uw geretourneerde items, samen met informatie over hun garantiestatus.

 

Welke betaalopties zijn beschikbaar?

  • Visa
  • PayPal
  • iDeal
  • MasterCard

Stond uw vraag niet in deze FAQ? Neemt u dan contact met ons op via info@hollandaviation.com